Entrepreneurship – Curs de Antreprenoriat. Descoperă cum poți construi de la zero o afacere profitabilă.
În timpul şcolarizării, veţi obţine resurse pentru conducerea întregului ciclu de dezvoltare al companiei. De la dezvoltarea ideii iniţiale, aplicarea tehnologiilor şi cercetărilor necesare, crearea strategiilor de acţiune, a materialelor de marketing credibile, crearea echipei de angajaţi, parteneri şi investitori şi până la managementul producţiei, finanţelor şi al operaţiunilor.
Curiculla Curs
Eşti pregătit să ȋnfiinţezi propria afacere?
Cum ştiu ce afacere mi se potriveşte?
Ce structură de afaceri vrei să creezi?
Formele de organizare juridică ale unei afaceri
MANAGEMENTUL FIRMEI
Decizii rationale
Forme de afaceri: franciza şi comerţul electronic
Franciza, o afacere la cheie Comerţul electronic, poate fi un altfel de business
Analiza marginala si nivelul optim de productie
Analiza mediului intern si extern si deciziile antreprenorului
Analiza SWOT
Riscuri in activitatea unei firme
Aplicatii PROIECTAREA AFACERII Cresterea de capital propriu
Imprumuturile obligatare
Imprumutul bancar
Leasing-ul
Salariile si impozitele de platit.
Creditul comercial
Imprumuturile
Efectele de comert.
Gajarea efectelor comerciale de primit
Vanzarea efectelor comerciale de primit (Factoring-ul)
FUNDAMENTAREA DECIZIEI DE FINANTARE
CRITERII PENTRU FUNDAMENTAREA DECIZIEI DE FINANTARE
Politica moderata de finantare a afacerii.
Politici conservatoare de finantare a afacerii
CREDITUL COMERCIAL, RESURSA IMPORTANTA DE FINANTARE A AFACERII
REZOLVAREA EXERCITIILOR
FINANTAREA SI CAPITALIZAREA AFACERII
Bancile si dobanda
Finantarea afacerii
Aplicatii
RENTABILITATE, COST, PRET, PROFIT
Producatorul-antreprenor
Productivitatea
Costul
Profitul
Aplicatii
Pasul 1: Intreprinzatorul si decizia de a deschide o afacere; motivatia Analiza mediului de afaceri din Romania; Principalii factori de influenţă în dezvoltarea antreprenorială Identificarea surselor de idei< Metode care pot genera noi idei Creativitatea şi noile tehnici de lucru Pasul 2: Obiectul de activitate – produs / servicii Pasul 3: Piata – analiza oportunitati si diferentiatori Analiza necesitatilor beneficiarilor si ofertei concurentilor Branding Segmentarea pietii si identificarea grupului tinta Stabilirea strategiilor de comunicare catre consumatorul final Pasul 4: Planificarea afacerii Planul de afaceri Risc si reusita in afaceri Strategiile de business Pasul 5: Managementul afacerii Selectia si recrutarea personalului Promovarea produselor / serviciilor Vanzari si negociere Pasul 6: Comunicarea in afaceri: imagine si persuasiune Comunicarea interna Comunicarea cu partenerii de afaceri Pasul 7: Controlul afacerii
Industria creativă cuprinde in esență toate sectoarele economice ale căror produse finale constituie ceva nou sau al căror produs este finalizat printr-o abordare originală. Cea mai populară enumerare a componentelor sale include următoarele sectoare: • Advertising • Arhitectura • Arte si piata de arta • Mestesuguri • Design • Moda • Film, video si fotografie • Software si computer games • Muzica, arte vizuale si performing arts • Publishing • Televiziune • Radio • Publicatii • Cercetare si dezvoltare
Capitolul 1 Abordarea conceptului de antreprenoriat Capitolul 2 Metode de stimulare a creativităţii antreprenorilor Capitolul 3 Elemente urmărite de antreprenori Capitolul 4 Planul de marketing Capitolul 5 Analiza mediului intern si a mediului extern companiei Capitolul 6 Strategiile de marketing Capitolul 7 Noţiuni de minime contabilitate ce trebuie cunoscute de antreprenori Capitolul 8 Analiza riscului în activitatea antreprenorială
Administrator
Lorem Ipsum is simply dummy text of the printing and typesetting industry. Lorem Ipsum has been the industry's standard dummy text ever since the 1500s, when an unknown printer took a galley of type and scrambled it to make a type specimen book.
Lorem Ipsum is simply dummy text of the printing and typesetting industry. Lorem Ipsum has been the industry's standard dummy text ever since the 1500s, when an unknown printer took a galley of type and scrambled it to make a type specimen book. It has survived not only five centuries, but also the leap into electronic typesetting, remaining essentially unchanged. It was popularised in the 1960s with the release of Letraset sheets containing Lorem Ipsum passages, and more recently with desktop publishing software like Aldus PageMaker including versions of Lorem Ipsum.
Curs de Antreprenoriat